
Umělá inteligence a automatizace - využívejte nástroje budoucnosti
Ať už jste řadový zaměstnanec, vedoucí, nebo majitel společnosti, vždy můžete navýšit svoji efektivitu i svého okolí využíváním moderních nástrojů. Ať už jde o generativní umělou inteligenci (ChatGPT, Gemini, Copilot, Perplexity či mnohé další) nebo automatizační integrační platformy (Zapier, Make), vždy budete schopni radikálně zvyšovat svou efektivitu.
Zároveň automatizace firemních procesů a používání umělá inteligence nebyly nikdy dostupnější. Díky moderním aplikacím můžete propojit téměř všechny běžně používané nástroje a zefektivnit tak svou práci.
My Vás tyto technologie naučíme používat, nebo Vám je nastavíme přesně podle Vašich představ. Stačí se nám jen ozvat...
Na co nejčastěji využíváme umělou inteligenci
Níže uvádíme nejběžnější příklady z praxe:
Nápady
Než začnete tvořit nějaký úkol, můžete se nejprve nechat inspirovat například vytvořením osnovy, kostry, nebo navrhovaného postupu. I tímto jednoduchým krokem můžete šetřit hodiny Vašeho času.
Vytváření obsahu- audito
Dnes existují nástroje, které jsou schopny generovat zvukové stopy. Mohou znít třeba jako právě Vy. Mohou Vám asistovat, či dokonce generovat podcast a mnohé další.
Vytváření obsahu- texty
Nástroje jako ChatGPT dnes již dokážou vytvářet téměř dokonalý obsah, který stačí jen výsledně finálně zkontrolovat a použít.
Konzultace
Nástroje umělé inteligence mohou sloužit jako perfektní poradní partneři. Mohou asistovat při studiu cizího jazyka. Mohou i tlumočit v realném čase, nebo například vyhodnocovat složité úlohy, nebo dokonce tvořit výstupy z velkých databází v rámci jednotek sekund.
Asistence při komunikaci
Můžete si vytvořit svého asistenta, který za Vás bude vyhodnocovat maily, nebo zprávy a podnikat předem sjednané akce. Například úkolovat Vaše členy týmu, informovat rodinu a mnohé další.
Vytváření obsahu- Video
Umělá inteligence dokáže generovat realistické videozáběry. Vytvořte vlastní pohádku pro svoje děti, marketingová videa, nebo jen okořeňte Vaše tradiční výstupy.
Zákaznická péče
Dnes již zcela běžným použitím umělé inteligence je nahrazování nebo velmi silné doplňování celé struktury zákaznické péče.
Copilot
Copilot je přímo integrovaný nástroj v rámci sady Microsoft Office, který nabízí neuvěřitelné možnosti využití. Pomůže Vám se vzorečky v Excelu, s prezentací v Power Pointu, nebo dokonce shrne a zaznamená Vaše pracovní cally přes Teamsy.
Konkrétní schéma automatizace: Poptávka z webu až po vyřízení
Přijetí poptávky
Když zákazník odešle poptávkový formulář na vašem webu (například Wordpress, Webflow, Wix apod.), vaše automatizace se spustí.
Rychlost a přesnost
Počítače nemají žádné výkyvy. Výstupy jsou konzistentní a bezchybné. Zároveň nemají ani víkendy, státní svátky, syndromy vyhoření či nic podobného.
Jednoduchost a cena
Implementace je jednoduchá, nemusíte se nic nového učit. Jelikož nejde o složité programování, tak je i cena těchto služeb velmi příznivá. Nepochybně mnohem příznivější, než čekáte.
Co nejčastěji automatizujeme
Níže uvádíme nejběžnější příklady z praxe: